w i f u e
wifeu of your bias
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
2014
Monday 21 April 2014 | 02:53 | 0 comments

Assalamualaikum.

Setelah sekian beberapa bulan tak update blog , akhirnya dapat juga aku meluahkan isi hati perut badan untuk buka laptop dan mengedit dan bagai semualah dekat blog nii . Alhamdulillah , bersyukur kepada Allah S.W.T kerana panjangkan umur aku untuk menghirup udara tahun baru 2014 ini . Nampaknya , dah bergelar sebagai Pelajar Tingkatan 2 Mahathir di Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Seri Saujana . Kelas Yang Sama . Alhamdulillah .
              
              Sihat walafiat lagi aku . Macam - macam terjadi pada aku bila masuk tahun 2014 ni . Perkara pahit , manis , masam , manis everything ada . cewwah bajet ayat kau lol ._.  nampak la sangat aku ni kerek lahai . dah bersawang dah berSPIDERdah blog aku ni .  Tahun ni , aku ditemani oleh ramai orang yang boleh dikatakan rapat dengan aku sepanjang masa yang paling comel dan kecil dan tembam dan berisilah juga tapi tak berisi sangat . Bhaha . Teliti aku susun ayat tww .

               Tahun ni , aku nak buat sedikit perubahanlah dalam diri aku . Memandangkan dah masuk form 2 , so ada adik junior bawah aku , so aku nak jadi lebih matured , dan menjaga penampilan diri , nak jadi seorang yang open minded , nak fokus pada pelajaran sebab memandangkan Allah bagi aku rezeki dari 1 Mahathir  ke 2 Mahathir kelas yang sama jugax , alhamdulillah . InsyaAllah , doa-doakanlah aku yeee . Kejayaan dalam hidup penting . Masa depan tuuu . Tapi tahun ni aku nak study rajin-ii . kahkah . 

Kalau dah lame tak update blog mesti banyak gambar kan? Bhaha choii . Mestilah ade . Nak tengok? Jumm~





 Nie gambar haritu punya cite . Aku pantang nampak camera mesti nak pozing jehh . Bhaha choii . With cousien-ii aku . Comel? bhaha. Kita orang memang sedar yang kitaorang memang comel. khikhi *perasan kejap* See aku buat muka . Gedikk bhaii . Tapi.. comel jugax. hehe. 


 Kengkawan aku semua memasing memang gila kamera lol . Bhahaha , layankan ajalah kerenah kengkawan termasuk nafsu aku yang memang gila terhadap kamera . Jadi ini adalah salah satu hasilnya . Pandai - pandailah cari aku yee. Hee aku yang bertudung merah . Yang tengah pegang fhone tuu Fatin Nur Syafiqra . Yang lagi sorang tu Nur Azalina . 

Penatlah menaip , myb itu sahaja untuk kali ni . Jumpa lagi sayangkuuuuuuuu . Assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuh x)