w i f u e
wifeu of your bias
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
Kat Sekolah
Tuesday 22 April 2014 | 05:41 | 0 comments

Assalamualaikum.

-          - Mood Down

Hai .. Hurm dapat update blog lagi . Yeahh . Minggu ni nak kata busy tak busy sangat lahh . Mood nie pun kejap okey kejap tak . Haha choii . Hari nie kat sekolah senyap je , hurmm tak taulah apehal tibe-ii senyap . Mood macam tak baik sikit . Gadoh dengan buddyz punya pasall . *gedikss* . Aku tak buat pape , aku jugax lah yang kene . Tak puas hati hadap depan-ii lah wey . Tapi aku tak kuasa nak hadap muka kau menyampahh! . Mulai sekarang aku malas nak layan kau . Tak hadap dengan lawak bodoh kau lah weyy .

-      -  Bengang

Tadi time waktu sains dah abis , Syafiq Shah cari pasall ngan aku . *geram* . Nak je sepak-ii muka dye . Haishh . Ingat nak tertendang dye tapi kaki tak sampaii nak tendang , pendek sangat kaki . *peril diri sendiri* . Paztu tibe-ii nampak Akim duduk kat tangga time tuu dye tengah duduk pastu buat muka poyoo! Haha choii . Pastu time tuhh aku dah bengang gile sebab die pandang aku budy-ii . Aku pun gelak-ii sorang-ii sebab dah bengang time tuhh . Haha . Aku pun sambil tu buat muka selamba kononya taka de pape yang berlaku kat situ . *grr* . Time aku ade , time tuh jugax dye menyebokk muncul secara tiba-ii kat situ -_- . Menyemakk haha choii .

-      -  Sweet

Time waktu rehat tadi #D ajak aku keluar pastu jalan-ii . Tapi aku tanak , dye terus merajuk pastu berbual dengan kawan dye . Aku tanakk ade sebab , kalau takde sebab dah lame aku jalan dengan kau tongaii . Yang paling sweet sampai 2 kali dye mohon dekat aku . Dye swoh aku tawaf satu sekolah dengan dye . Pergh memang aku tanakk lah . Tak pasal-ii tengah tawaf tuhh tibe-ii terserempak pulak dengan cikgu? Pergh tak pasal-ii seram sejukk aku kat situ nanti . Ade sebab kenapa aku tak jalan dengan kau sayang . Aku taknakk jalan dengan kau sebab nanti takot kene tahann . Budax form1 dah kene . So aku pun taknak lah terkene . Aku pun nak jaga maruah aku jugax , nanti orang kate ape pulak kan? Hurmm .

-       - Kene Marah

Paztu dah last minute tuhh kau marah Aku dengan Haiqal . Kau nak marah Haiqal marah jelah dye asal aku pulak yang kene? Haishh >.< . Dye marah Haiqal sebab haiqal duduk sebelah aku . Time tuh terkejut jugax . Tak perasan haiqal ade kat sebelah aku . Paztu amikkauu #D datang terus marah Haiqal . Padan Muka! . Tapi tak pasal-ii aku pulak yang kene? Apasal pulak? Aku tak tau pun yang Haiqal duduk sebelah aku . Paztu time kau dah marah Haiqal , kau terus berambus dan aku tak tau kemana kau pergi . Aku tanya Amir , Amir cakap kau merajuk tapi taktau kemana . Okey walaupun aku tak salah aku tetap nak Mintak Maaf . Sorry sakitkan hati kau . Choii .

-      -  Sukan Setara

Tukar topik lah pulak . Haha choii .
Esok dengan hari Khamis ade sukan setara eh? Seriosly aku malas nak lari-ii bagai . Wuekks . Aku tak minat sukan lah . Hee . *gedikss* . Esok budax perempuan mesti malu-ii kucing , bhaha . Sukan ape yang best? Wuuu aku rasa takde yang best kot . Tapi kenapa ramai sangat minat sukan? Mybe ade lah tuu pertandingan yang paling best bagi diorang . Seriosly aku cakap , esok aku tanakk masokk semua pertandingan . Malas lahh weyy . Penat! . Tapi takpelah disebabkan kene ade semangat berpasukan kita mesti bersatu . Betol tak? Macam mane nak menang kalau tak bersatu? Cewahh~ . *teliti je susun ayat tuu* .


-       - Pertandingan

Yeah! . Khamis nie aku takde . Bhaiibhaii . *gedikss* . Wuu tak sabar wey nak pergi Semenchu . *berlagak kejap* . Doa-doakan lah eah . Semoga semua pertandingan yang dihantar oleh SMKTSS menang! . Yeahh . Semangat satu kumpulan tau? Baru boleh jadiii . Tapi kalau aku takde nanti terasa merindui orang yang kat sana . *wuekss* . Aku dengan Syaf dapat masok menjahit sulaman . Nak kata susah tak , nak kata senang pun tak . Haish . Tapi kalau dah sampai kat sana mesti berdebar gile kan? Wuu! . Takot lahh . Ya Allah harap-ii menang . Aminn .